20. sep. 2007

Blogging igjen + FBI på tur.....

FBI 06/07 veit du, jeg har ikke ord!!!! jeg hadde egentlig gitt opp denne blogginga, men jeg får så mye "forfattersk" input og inspirasjon fra den klassen, så nå er jeg i gang igjen.

Siden sist jeg oppdaterte denne supre bloggen da, så har jeg for eksempel flyttet til Oslo, derfor skriver jeg ikke lenger på "odøling" siden mitt nye bosted er FROGNER.. (Beste vestkant). Her har vi stort sett åpent hus, for alle som vil komme på besøk....

Utenom det da, så er det mf, og krl årsstudium som er det som skjer om dagen, er jo det slappeste studiet ever, så det passer meg perfekt ;P MEN JEG HAR LÆRT MYE!!!

Det siste som skjedde av viktige ting, utenom ei nylig innkjøpt jakke, var da at FBI dro til med en tur på Lifjell. Dette var jo noe vi har snakket om i lang tid, men jeg takker alle initiativtakere for at dette ble mulig, og jeg tipper tobben synes det var trivelig med en hilsen på Røysdalssnuten. Takk for turen!!! Og en stor takk til lærere og spesielt husmor som tok oss så godt imot på sagavoll når vi besøkte dem på veien hjem, jeg hadde faktisk ikke forventet å bli servert mat, og ESPEN ble faktisk litt OVERVELDET :D

(Som en liten parantes da, så kan jeg nevne at årets FBI dro ned igjen fra fjellet en dag før du skulle, på grunn av dårlig vær, her lukter det mobbing mot både lærer, stipp og elever spør du meg).

Ellers går livet utenfor bobla utmerket, og studielivet i Oslo er helt fantastisk, mye sagaheng osv. Når man i tillegg av og til er innom sagavoll, og drar inn stemninga litt, så går livet rundt føler jeg.

Ingen kommentarer: