22. sep. 2007

Cup er kult....

Hehe, jada, nå har Espen spilt cup, og vi snakker ikke hvilken som helst cup. Det var den årlige lamitad cupen som sto for tur denne gang. Dette er jo kanskje den cupen med mest sagavolldeltagere i historien, men det øker jo bare nivået.

Men over til meg da, for jeg (Espen) ble jo da headhuntet av Eirik Sandstad til hans lag, Eirik som forøvrig spiller i andredivisjon. Jeg trenger jo ikke gå nærmere inn på hvorfor akkurat jeg ble headhuntet, men jeg tror og mener det er en konbinasjon mellom at jeg er en ypperlig stangspiss, og at Oslo ikke akkurat krydde av cupspillere denne helgen ;-) Men det er jo uvesentlig, det som er viktig er jo at jeg var med i cupen, og at laget faktisk tok seg til semifinale, som vi dessverre tapte på straffer, meget BITTERT!!!

Jeg kan nevne, at jeg ikke stilte til start i kvarten og semin ettersom denne store innefotballstjerna Trond Goa ankom hallen, og i all selvfølgelighet gikk rett inn på laget. Jeg viker plassen for deg med glede Trond!!! :D

Jeg kan jo ta med lagoppstillingen da, Eirik Sandstad (kaptein og stjerne), Bjørnar Mæland Rasmussen, Øyvind Grimsrud, Torgeir Vindi Nerbøvik, Øyvind Emblem, Trond Goa (Stjerne, og toppscorer på kaget), og MEG (Stangspiss uten mål denne gang :P).

Videre er det ei fantastisk helg i Oslo, jeg har ikke ord på hvor fint studielivet er, alt flyter om dagen :D Og som ikke alt dette var nok, så skal Eli lage pizza til gutta i kveld, så kommer ei god natt søvn, for videre å være med på ei skikkelig squash-økt i morgen, sammen med Reiten og gutta....

Gleder meg til alt som kommer, untatt mf-oppgava til uka da, men gruer jeg meg rett og slett til. 2500 ord om kristen livstolkning, hva skjer om det??? Jeg er ikke professor heller :S

Ingen kommentarer: