24. sep. 2007

Stabæk 2 - Levanger Fk

Som den sanne fotballentusiasten jeg er, dro jeg i dag på 2 div, kamp mellom Stabæk 2 og Levanger. Grunnen var selvfølgelig at min bedre tredjedel Eirik Sandstad spiller på Levange, og denne turen skulle vise seg å bli tidenes busstur.

Jeg prøver jo å være en god kamerat for Eirik, så jeg skippa middagen på Frogner, for å dra direkte til Nadderud i Bærum der kampen skulle spilles. Trond var med meg, og på bussholdeplassen på Majorstuen fant vi hvertfall en riktig buss. Men dette skulle fort forandre seg, for når vi etter hvert kom til Thune der vi skulle bytte buss, møtte vi stakkars uskyldige gutter ei tilsynelatende hyggelig dame. Vi hadde sett oss ut en buss vi skulle ta, men denne damen hadde overhørt vår bussamtale, og fant en annen buss til oss, som hun mente var like god for å komme til Nadderud.

Dette hørtes jo veldig bra ut tenkte vi, men vi fant etter hvert ut en feil med denne bussen, den gikk nemlig ikke til Nadderud!!! Takk for denne stygge dame fra Thune!!!!
Riktignok havnet vi etterhvert 20 min gange fra Nadderud stadion, men det var først etter en bustur på ca 45 min, og utallige stopper, og da mener jeg utallige!

Når vi så kom til stadion, og fikk sett alt untatt den første halvtimen trodde vi alle problemer var løst, og kampen i seg selv gikk veldig fint. Levanger vant kampen 3-4, vi var glad, Eirik var glad, og ikke minst de 5 tilreisende tilskuerne fra Levanger var glad. Men så skulle problemene melde seg igjen, for da Trond Goa og Espen Nybakk så skulle hjem, presterte de uskyldige guttene å stille seg på feil side av veien, dermed ble det nok en halvime ekstra i sekken.

Jeg skylder alt på den stygge thune-dama, takker henne for en flott fotballkveld!!!!

Ingen kommentarer: