2. okt. 2007

Roadtrip til Trondheim

Tjoho, da er det endelig klart for Trondheimstur, og jeg skal endelig få besøke herregården til familien Sandstad. Fredag 5.okt drar jeg Grimz og Trond til Trondheim, og bare for å ha sagt det, vi driter i miljøet denne helgen, og kjører bil elt opp til Ytterøya.

Bilen er det Paps som stiller med, og vi gleder oss rett og slett stort til de 60 milene oppover på fredag. Jeg håper bare at gamlebilen holder begge veier, men siden vi kjører en gammel traver av en Corolla skulle ikke det være noe problem. På selve turen oppover satser vi på utallige ostepøser, og diverse annet "junk". Siden Trond skal være med, kan jo McDonalds eller Burger King vanskelig unngås.

I Trondheim er planene klare, og her åpner vi med ei god natt søvn på Røvik gård. Tidlig Lørdag morgen satser vi stort på fjøset, før vi tar fatt på en stor frokost. Alle på Frogner vet jo hvor godt det hjemmebakte brødet til Ragnhild er :) (takker for alle brød som er sendt til Elisenbergveien gjennom høsten, og håper på fler). Lørdagen er ikke helt planlagt, men vi skal etterhvert innover til Trondheim, der vi skal se Levanger knuse Nardo i serieinnspurten.

Etter dette blir vi i Trondheim ut helgen, og i dette tidsrommet er måltider lagt til Monikas residense. Gleder meg veldig til å ta del i Mortens goder, noe han skylder meg, nettop fordi han stakk til Trondheim.

Søndag tar vi fatt på bilturen hjem med godt mot, og gleder oss til enda mer ostepølser og "junk", vi håper Eirik får det fint på flyet alene!!!! Begge veier!!!!

Ingen kommentarer: