4. okt. 2007

Oppgradering og oppussing av bloggen!!!!

Som da alle kan se har det i disse dager skjedd en betydelig oppgradering, oppjustering og oppussing av bloggen, og jeg håper dette skal være til glede for alle lesere. Jeg vil tro at skinnende fargespill og moderne layouts vil være til glede både for de som har gått allmenne fag, yrkesfag og helt ned til "tegning form og farge".

I denne anledning vil jeg også oppfordre alle besøkende til å vote på på min nye vote litt nede på siden, siden dette er noe som opptar meg og mine venner mye om dagen. Samtidig som det er inn i tiden.

Jeg har også nå fikset slik at det er mulig for alle å kommentere på bloggen, ikke bare de med stygg google-account.

Enjoy!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Deilig design, Espen! Går nok rett hjem hos de mer fagkyndige av oss..:D

Eivind sa...

Lige dette! Begynne å likna ein kvalitetsblogg! ;D Snakke som fagkyndige!

Kjartan sa...

Fantastisk layout. Spesielt font og farge sammen gjorde meg ør. :D